2.4.07

Alenemor

Så er Lars taget til Århus - og det er gået fint idag. Dog vågnede Anna efter knap 1 times søvn, da jeg kom op i børnehaven for at hente Oskar... Hun har været hys siden kl.17. Hun fik grød kl.17, ammet kl.18, fik vælling kl.19.30.... Jeg prøvede at putte hende i barnevognen, men det ville hun absolut ikke.
Gustav har været hos Anna og lege og det gik så godt at Annas mor synes de skulle komme ned med Gustav ved 17.30-18 tiden, istedet for Oskar og jeg hentede på vej hjem fra børnehaven.... De havde rigtig hygget sig, så det var dejligt. Nu skal han heller ikke se sin kæreste i 1 uge.
I morgen skal der være påskefrokost i børnehaven og så henter jeg dem tidligt,- og så er det påskeferie, for onsdag kommer mormor herind og hygger med os. - Tror bare vi skal nyde vejret og måske på legeplads med noget lækkert pakket ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)