4.6.07

Minder fra barndommen

Stod og lagde tøj sammen på repossen mens drengene og Anna prøevede at falde i søvn. Gustav kom ud og kiggede - skulle vist lige være sikre på at vi var dér.
Kan huske at min mor ofte stod i gangen og strøg, når vi var lagt i seng. Vi kom også tit ud og kiggede - sad sammenkrøllede på bænken og snakkede lidt mens hun strøg videre. Aldrig noget med "Kan du så komme i seng" - hun tog det stille og roligt , fik lavet det hun skulle og vi fik nok lidt ro i sjælen over ved selvsyn at vide hun var der.....

Sjovt sådan nogle ting man husker.

Jeg har der også med at huske dufte - jeg kan ikke sætte navn på men kan fornemme at jeg kender en duft/lugt. Fx oppe ad vejen er der tit gang i div skæremaskiner mm - og der lugter nogle gange af lak (tror jeg det er) og det kan jeg huske fra min far, når han havde lakeret sine skibe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)