4.6.07

Udsigt til 2 fridage med familien

Lars har fri både tirsdag og onsdag. Glæder mig til bare at sove længe, hygge og forhåbentlig få Anna tilbage i sin vante rytme.

I dag har hun sovet elendigt - vågnede 4.45 - sov lidt videre til 5.15. Sov på sofaen med mig ca 6.15-7.15.
Sov i barnevognen 9.50-10.10 + 13.30-14.30 + 17.10-18.10
Hel elendigt!

Vi har endnu ikke planlagt vores fridage, - vi vil lige se hvordan vejret arter sig - men skal vist i zoo på onsdag. Årskortene skal luftes.
Men torsdag har Lars foreslået at jeg får bilen - kører Gustav i SFO, hygger med Oskar mens Anna sover, henter Gustav igen, kører til Roskilde og kommer ind til Lars. Han har fri kl.17 og så får jeg lige 1 time på gågaden, mens Lars tager Gustav, Oskar og Anna med i BR eller noget og jeg kan snuse. Og så på Jensens Bøfhus og spise. Har ikke været ude og spise med alle 3 børn endnu.... Og det er vist ikke sket siden sidste sommer at vi har været ude at spise, sådan rigtig ;^)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)