4.9.07

På besøg igen - og i morgen er det alvor...

Anna og jeg var på besøg i legestuen idag efter vi havde afleveret Oskar og Gustav - måtte dog lige hjem og hente en sut... det dutter ikke at komme afsted uden.
Hun var hel med på at der var andre børn - i hendes højde. Hun nød det. Og så kom både Viktor g Paloma var vores lille vejmødregruppe.
Anna plejer jo at sove ved 9 tiden, men holdt sig vågen til 10.30 hvor hun begyndte at lægge sit hoved på gulvet = "Jeg er træt mor" Så vi kørte og hun sov inden vi nåede hjem. Hun tog 3 timer i barnevognen!!!
I morgen skal jeg gå fra hende - ved ikke om det blir Netto eller biblioteket hvor jeg allerede har bøger liggende og vente på migReading
(Ved godt mine tanker burde være på specialet nu, men det er svært at slippe kortene - især nu hvor jeg skal på marked på lørdag... men sig det ikke til LarsShhh)

Oskar havde Asger med hjemme - de blev hentet før frugt og nød alene tiden herhjemme. Lars hentede Gustav med hjem.

Hertil aften har jeg været til forældremøde i Gustavs klasse, hvor vi er blevet bombarderet med info... Kan godt forstå at Gustav er træt i hovedet nogle dage. Men hvor er jeg dog glad for, vi lyttede til Lotte og valgte D-sporet. Anna Dorthe er super god - og levende.

1 kommentar:

  1. Her går det også snart løs med specialet, det bliver hammerhårdt, men jeg glæder mig nu også til at komme igang

    SvarSlet

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)