10.9.07

Så starter vi forfra....

I dag er Anna igen startet i dagplejen. HUn nåede på besøg hos dp'en både mandag og tirsdag sidste uge, men så gik det galt = feber.
Hun var så syg med feber onsdag, torsdag og fredag. Lørdag var hun okay, men om aftenen opdagede jeg nogle røde pletter - "åh, nej. Skoldkopper" tænkte jeg lidt for hurtigt.... De udviklede sig nemlig ikke. Så hen og slå op. 3 dages feber. De røde knopper kunne komme, når feberen var væk og forsvinde efter 1-2 døgn. Så idag har vi været på besøg hos Susan igen. Det gik fint. Anna søger mig ikke, men vil hellere de andre børn. Og Susan måtte godt tage hende med ind i det andet værelse uden jeg nødvendigvis fulgte med. Nu er alle børnene i dp'en tilbage fra ferie, hvilket vil sige, at de nu er alle 4, hvilket er fint for Anna,- så lærer hun dem alle at kende og hun er jo vant til leg, larm og aktivitet hjemmefra.
I morgen skal vi på besøg i legestuen igen.... Og Lars har morgenvagt, så jeg skal igen afsted med 3 børn. Men i morgen blir det på cykel. Gustav har jo cykel-uger (sidste + denne uge).
Jeg har planer om at aflevere Oskar, så Gustav og så cykle i legestue med Anna (små 3 km herfra). Hvis det hele flasker sig og hun er glad, vil jeg cykle hjem og stille cyklen og tage bilen op og hente hende så hun skal være alene deroppe ca ½ time - ellers må vi cykle hjem lidt før, så hun ikke skal sove hele vejen hjem bagpå cyklen. (Det kan ikke være rart at sidde dér og sove...)

I morgen skal Oskar have en kammerat med hjem fra børnahaven og Gustav skal med en klassekammerat hjem - så det skal nok blive sjovt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)