23.6.10

Fald på cykel

Det er godt nok længe siden jeg er faldet på cyklen, men det skete i morges. Anna cyklede ved siden af mig og var på vej ind i mig - hun falder og jeg falder ovenpå hende. Heldigvis rammer jeg hende ikke, men cyklen gør. Jeg lå så stor jeg var dér på jorden.... Gustav var sikker på Anna havde brækket noget. Men vi var hurtig på cyklerne igen - med lidt øm krop og røde mærker.

Jeg har været afsted i dag med en rask gåtur som IFORMs løbeprogram foreskriver - mere ondt havde jeg ikke. Jeg kan mærke at mine bukser ikke sidder så stramt mere, så det begynder at virke - men maden ser også anderlæedes ud nu end tidligere:o)
Og så skal der bages grovboller, for det hvide brød har jeg svært ved at undvære....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)