21.6.10

Sol, sommer og løb

Så er jeg kommet igang med at løbe igen. Har taget IFORMs løbeprogram og prøvet at følge det - heldigvis kan jeg løbe mere end de anbefaler, så det er et stort plus
Nu skal jeg så afsted igen onsdag - en 20 min rask tur

Og så er det endelig blevet sommer (håber jeg da!), så vi var på cykel i morges. Men hold fast en morgen. Drengene er SÅ langsomme. For tiden har Gustav store problemer med sine sokker - de vil bare ikke sidde ordentligt. Jeg har foreslået han bare tæer i sandaler, men "MOAR så kan jeg jo ikke spille fodbold!" Oskar blev først klar i morges så han kørte uden at vente på Gustav - ret tarveligt og dråben til at Gustav brød sammen. Han er sq en følsom lille gut alligevel.

Nu skal jeg ud og sidde i solen med strikketøjet - måske jeg lige skulle ta et billede....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)