12.6.10

Nyt projekt i sigte


Jeg er ved at komme ovenpå min sygdom - lidt fred og et bad og lidt panodil gør underværker.

Drengene var med manden til stævne hele formiddagen, hvor Anna og jeg så tv, pjattede, hyggede og var i bad. Og så kom postbudet med pakke til moren ;o)

Efter lidt frokost cyklede Anna over til en veninde at lege, - jeg løb ved siden af.

Jeg har slet ikke fortalt at Anna nu cykler rigtigt! På pedalcykel. Uden støttefødder. Utroligt hvad balancecykler kan gøre. Hun satte sig faktisk bare op og cyklede derudad.....


Jeg har siddet i sofaen og strikket og strikket, drukket te, snottet og set fodbold.

Jeg bestilte garn + opskrift til Oskar i går og i dag kom garnet med posten. Glæder mig til at komme igang

Billede lånt fra Rasmilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)