11.6.10

Regn, regn og sygdom

Nu er det mig der ligger på langs:o(
Jeg hader at være syg. Det er halsen og ørene og hele kroppen der gør ondt. Men ørene er værst. Har ikke haft ørepine siden jeg var lille og hold fast hvor gør det ondt!

Og så tisser det bare ned. Gustav er på tur med skolen - håber da de er blevet hjemme, for naturlegeplads i regnvejr er ikke så sjov....

I eftermiddag starter VM, hvilket kommer til at præge huset her den næste måned. Manden og drengene er helt vilde - og glæder sig vanvittigt til det hele går igang.

I aften er der sommerfest i Oskars klasse - sommerfest...det er næsten en joke.
Jeg er bange for jeg må melde fra i aften, - er ikke på toppen og vil nødig smitte nogen.
Jeg bagte 2 kager i går aftes som de andre kan tage med derop - og så er de jo nok tidlig hjemme (VM kamp kl 20.30)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)