4.8.10

Jeg faldt i med begge ben ;o)


Kender I det?
Man skal bare have 3-4 ting i IKEA, men kommer hjem med 15 eller mere.....


Jeg skulle bare forberede vores fridag i morgen. Anna og Oskar skal holde fridag, hvor værelset skal ryddes op og gøre hyggeligt, så jeg har købt diverse. Og så lige et skrivebord + kontorstol til Gustav. Han skal jo i 3.klasse og skal til at lave lidt flere lektier. Han skal begynde på engelsk og historie, så han skal til at kunne sidde på værelset og lave lektier mm




Og så faldt jeg lige over

Dukkebestik


Og en melsigte, som jeg har ønsket mig siden Cecilie og jeg årligt bagte julesmåkager. Hun har nemlig en sådan og den er ganske smart. Håber den snart kan komme i brug


Og så kan man jo altid bruge et nyt spækbræt



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)