22.2.12

Dårlig samvittighd

Tænk at jeg glemte pandekagens dag i går...
Godt pandekager også smager godt i dag. I hvert fald har jeg planer om at lave pandekager i aften, når aftensmaden er spist - måske det bare skal være aftensmaden :-)

Jeg har ligget på langs de sidste 5 dage - influenzaen fik tag i mig. Jeg har dog lovet at komme på arbejde i morgen, så min kollega, kan få sine 2 fridage med sine børn, der har vinterferie i denne uge. Jeg skal nok lige huske nogle panodiler, da min krop stadig er lidt slatten. Håber kaffen kan holde mig oprejst.

I onsdags tog vi i sommerhuset lige efter arbejde, hvor vi spiste mad med svoger/svigerinde + børn og så overtog vi ellers huset. Det car dejligt at komme væk og slappe af. Og jeg fik læst en bog! Dét sker meget sjældent, men Sara Bændel fik fanget mig - og holdt mig fast.
Måske jeg bare har læst alt det forkerte - faglitteratur...

Vi var på stranden og se isen, der havde skruet sig op over hinanden (kameraet gik flad på batterier...) og på Næsset var der ingen får, men en godt vind. Lars havde hørt at et fragtskib var ved at sejle på grund ved Næsset, men vi blev lidt skuffet, for der var ikke noget skib.

Fredag aften var jeg ret slatten og lørdag lagde jeg mig så - lørdag eftremiddag foreslog Lars at vi pakkede sammen og kørte hjem. Det var ikke så festlidt når jeg bare lå dér. Ungerne ville gerne hjem til fastelavn i kirken, så det kom de. Vi havde købt udkklædning til drengene mens vi var i sommerhuset: Gustav = klovn og Oskar = mobil (når han nu snakker om han så gerne vil ha en mobil, så får han da det hahaha). vi købte str 14 til begge, men hold fast en olfert Gustav fik i sin klovnedragt :-)

Det er blevet hverdag for ungerne igen - næsten. Når jeg nu har været syg hjemme, er Anna først blevet afleveret ved 9 tiden og Oskar har cyklet selv sammen med gustav - uden at glemme noget og uden Gustav skulle huske ham på alt muligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)