4.2.12

Kulden har været en daglig gæst

Vi har haft bøvl med fyret - surprise. Det er det samme hvert år.
Vi har derfor kun haft 15-17 grader indendøre i hele ugen. Og når man så er en frossenpind i forvejen...

I går kom der én og kiggede på fyret - og fik lokaliseret problemet. MEN han havde ikke reservedelen i bilen, så nu køre vi med varme i radiatorerne men ikke noget varmt vand - man kan ikke få det hele...
Vi kan godt slå det varme vand til, men så ryger vrmen til radiatorerne. Pt er vi 'helt' oppe på 17,5 C.

Hvor er det dog godt jeg strikker - det er skønt at strikke med uld, så mine hænder er beskæftiget og får varme fra ulden. Er stadig igang med at strikke til Stinne Gorell, men har en trøje på listen, som min far bestilte for ½ år siden....Måske jeg skal til at tænke på den igen.

Drengene er til fodbold - Oskar udendørs og Gustav indendørs. Det må være en kold fornøjelse for Oskar - det er pt -12.1 udenfor. Tror den kommer til at stå på pandekager og varm kakao i eftermiddag, når manden skal til københavn og løbe en lille tur på ca 25 km. Han har lånt et garmin-GPS-løbeur, så han er helt oppe og køre. Han er også begyndt at snakke om at cykle for alvor igen.... Han vil gerne købe racercykel og køre Aarhus-København i år og så stile mod en ironman i 2013....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - det gør mig så glad :-)